2015年4月28日星期二

韋家輝

最近有點兒懶, 少寫BLOG.......

最近重播大時代, 暫時我都無乜點追, 我想等劉青雲出現先開始睇。

大時代套片簡直令我又愛又恨, 套片係好好睇, 但係睇到丁蟹咁癲.........劉松仁明明咁好人, 但最後被丁蟹害到破產, 仲最後被佢打死埋!  跟住丁蟹一家好似仲未夠喉, 仲要害死埋玲姐同佢埋展博啲細妹。

你諗下係一套戲入面要睇住咁多人死, 仲要死親都係好人, 心理真係好難平衡!! 仲要聽埋丁蟹啲歪理, 真係好難忍受!  為左報仇要死咁多人, 咁係咪唔應該報仇會更好?

由於我覺得個編劇一定有理由先咁寫既, 所以我就不斷search編劇韋家輝的資料。

好多人話韋家輝電影成日講宿命, 但究竟乜野係宿命呢?? 

我而家好想睇返哂韋家輝既電影, 而家我仲煲緊大隻佬既影評, 睇黎有排睇!

沒有留言:

發佈留言