2015年4月8日星期三

The Squirrel Coffee and Kitchen -環境出色,食物一般

Lunch Time時間來吃,

一個lunch set約$120 (好似)

環境好正,有陽光曬入黎個陣好好坐!不過食物好一般,黎食野要諗下喇!

啲草好得意



都算幾多野食揀


我杯hazelnut ,我覺得我隻杯算係咁,我啲同事係用玻璃杯,有啲怪怪地

我平時唔飲開咖啡,呢杯甜甜地好易入口,唔多咖啡味。


周打魚湯--無味
 隻碗好大,但其實得好少湯



千呼萬喚終於出黎喇!
牛肉漢堡--份量都算大,不過整得唔好味,塊肉好似無乜調味咁



當日份牛肉漢堡等左45分鐘先到,仲要吹左佢2,3 次先到,佢地好似同廚房無乜溝通!


座地玻璃既cafe ,比較少見呀!







黎飲野抵啲,食野都係去第二度啦!

沒有留言:

發佈留言