2015年4月30日星期四

五個小孩的校長



套戲都應該落畫了。。。不過我拖到今時今日先寫出觀後感。

其實最初睇張海報, 都無諗住去睇, 好似好老土既溫情劇。。。不過後來知道係真人真事改篇, 又好多人好評就買飛入場。

---------------------------------------------------------
在香港的畸形教學制度下, 要堅持理想真係唔容易, 明明做教書, 但就要做好多好多行政工作, 仲要應付咁多怪獸家長。

呂校長本離開名校打算退休, 意想不到殺出一間村校以4500元請校長, 呂校長不忍五位小孩無書讀, 毅然接受這個職位。 雖然錢賺少了, 但呂校長卻開心了, 命運實在令人難以估計。

我自己幾鐘意前半段戲, 講下校長背景, 講下五個小孩既苦況, 都拍得好細膩下。但去到後半段, 我就略嫌煽情。當小朋友們在台上唱歌的時候, 全部大人就係咁喊, 我覺得誇張左少少。

片中我亦覺有些犯駁之處, 森美個PART, 我覺諗得比較粗操, 森美一句記得將啲相放上facebook , 就過份刻意之餘又同時代背景不夾, 那個時代根本未有facebook。而森美遊說呂校長做補習天后既時候, 同場卻會有其他投資者在場, 就有些抽離現實, 試問你未同人傾惦數, 又點會敢約老闆出來呢!?

另外, Jennie與Kitty的父親, 由重男輕女, 瞬間變到支持女兒讀, 這過程亦都太過奇妙。這段戲對電影中心思想並沒有什麼關連, 倒不如刪掉仲好。

此片票房報捷, 全賴一班小小演員, 她們的演出簡直無得頂。有人話唔信小朋友能夠講出這麼有智慧的說話,  但事實上小朋友人仔細細已經好識諗野, 還要加上她們當中幾個經歷過不同慘痛經歷, 自然加快了她們的成長。令我最深刻既就係雨中的一幕, 拍得很感人。

在這個人人都話要嬴在起跑線的社會上, 家長們看完此片又會唔會諗下比番個快樂童年比啲小朋友?



沒有留言:

發佈留言