2014年1月30日星期四

除夕澳門2013-14 Part II

第二天,今日係2014年喇,我地今次竟然食到早餐,奇跡。酒店自助早餐,一般水準啦,如果啲野食再熱啲會開心啲!跟住上返房磨到要交房個刻先走。

第一站去左碼頭放低啲行李先,咁樣可以行得自助啲嘛,跟住係落左去銀河睇下有乜好野食,結果竟然係去左食間日本野,普普通通啦,無乜特別!




跟住就搭車去官也街,今次我地盲無目的咁亂咁行,經過左幾間小店,又經過左間澳門歷史博物館,見唔洗比錢入左去。





入面有個遺址,你可以係上面行,但係地下係玻璃,行既時候又真係幾驚架喎,驚啲玻璃爛,好似玩緊機動遊戲咁。仲睇左少少澳門既歷史,原來澳門以前係做炮竹/煙花,不過後來就比大陸平價同業打冧左啦!


我地路經一間珍珠奶茶舖,個店員係咁同我講國語...我聽唔明,好辛苦先叫左杯珍珠奶茶,又幾好飲喎!




跟住五點幾搭車過去八佰伴,剛剛好落日,個天好靚,我見個天咁靚,就係新葡京落左車,行左去河邊個邊,咁跟住奇事又再黎。

有個操普通話既男人,


陌生男:你地邊度黎?


我地:下(心諗關你乜事,冇答佢)


陌生男:你地可唔可以幫幫我呀?


我(見佢好似好可憐):幫什麼?


陌生男:你地可唔可以借錢比我?


嘩,三九唔識七問我地借錢,我地又唔係好有錢,結果就走為上著,諗返轉頭都幾驚,個時得我地三個,佢如果用暴力,我地都唔知夠唔夠佢打架嘛,好恐怖呀!







又再去八百伴既安琪兒,諗住啲咁騎呢時間唔會好多人啦,點知都係排長龍,好彩前面全部係大枱,好快就有細枱比我地,呢度個三文治真係好味道,值得再來。



今次又發生左個奇事,話說我打住機等食物黎,最初有個意大利廚師(其實我唔知佢係乜國藉)拎住碟三文治經過,口邊話"Busy Busy, telephone”,咁我以為佢同緊佢既同事講緊就無理到,之後佢又經過喎,佢就話"still busy”,原來佢係同緊我地講,佢見我係到玩電話,就唔上菜比我呀!結果我咪話"No, no finish",佢先肯上菜!個廚師好搞鬼!


食完又行左陣八佰伴,行過porter tokyo,好似有啲款香港冇,我睇中左個背包,不過呢好貴呀,暫時未捨得買住!


行多陣就走人喇,今次冇去郊遊,好似差咁啲,下次再黎澳門的話就去返啲遠啲地方啦。 

沒有留言:

發佈留言