2014年1月3日星期五

Bye 2013 and Look forward 2014

首先回一回帶看看2013目標,結果真係強差人意,睇完個心都灰灰地。

工作
上年諗住一定會轉到工,事實上我亦都係年頭有搵過下工,結果就係乜都冇變,依舊原地踏步。無論如何,2014年,我要轉工,Delay no more!

不過今年都好,起碼我係前途上搵到個新方向,雖則唔知得唔得,但唔試過又唔知得唔得既。

運動
上年定左個好低既目標,不過都係做唔到,今年希望每星期都做一次運動(起碼30分鐘),呢個比上年個個定得更高,不過仲唔迫下自己真係唔得喇!

話說其實我有舖睇跑鞋癮,仲成日都好想買對返屋企,不過我睇中既都要成千蚊先有一對,所以我就好希望今年我會去跑步,如果我真係成日跑,買對咁貴既都值得吖!

我另一大目標係減肥,咁如果我keep到做運動,就一箭雙鵰,完成到兩個目標,今年加油。


上年睇書真係少,我估大約睇左五本,不過我諗今年都可能差唔多,所以都係維持上年既目標,上年目標係可以睇到十二本,即係今年睇既double。

相片
上年希望自己會執下電腦入面既相,不過我好快忘記左我呢個目標,所以又係今年再繼續。今年學左個新方法放相,個新方法係用類別黎分相,而唔係用日期,咁我而家就分左旅行、朋友、遠足等,暫時用落又好似真係易搵相啲,等我再用多陣,睇下成效如何。

寫Blog
上年實在大躍進,既然寫左百幾篇Blog,咁今年希望可以齊頭寫到150篇blog啦,之前試過一日一篇,不過成日都覺得冇乜野寫,但諗落其實我又好多野未寫,所以呢,今年繼續努力!

打機
今年連續被兩隻Games吸引,第一隻就係Candy Crash,第二隻就係神魔之塔,我到而家都仲玩緊神魔之塔,如果神魔之塔係原創的話,可能我都會比錢落去玩,但係明知佢係抄人既,我堅持唔會比錢落去!

不過呢,我都覺得我打機時間實在太多,我要諗下辦法縮短啲時間,拎返啲時間做正經野先得!

畫畫
上年先發覺原來我都係可以畫到幅畫出黎,而唔係四不像,雖然我只係係小學程度,不過我都好開心喇!我希望今年可以再畫多啲!

電腦
上年自學After Effect,今年繼續,要快啲精通After Effect,睇電視話你每樣東西放一萬小時落去就會有機會成功,咁我都想今年可以放到更多時間落After Effect上。

心態
今年我希望保持樂觀,因為聽人講你越樂觀就會越好運,我希

望我可以吸引多啲好事黎我身邊。

既然年齡上我都唔再青春,咁我惟有保持青春心境啦!

懶/瞓覺
瞓覺簡直係我天敵,正常瞓8小時就夠,不過我成日都瞓多過呢個鐘數,今年我希望瞓少啲,多啲時間做野。


人越大就越來越宅,好鐘意自己一個係屋企hea,好懶落街。明明記得小時候成日通街走,唔知點解大個左會咁,可能第時老左會越黎越孤僻...

寫住咁多先,希望每個月既一號再來 review多次!

沒有留言:

發佈留言