2013年12月22日星期日

搬blog+What I am listening?

琴晚先記得原來我唔記得搬BLOG, 唔係而家寫緊呢個, 係http://cantonpopsong.blogspot.hk/。搬左我差唔多三、四個鐘,終於算搬完喇。。。。

搬BLOG過程有苦有樂,苦就係要用好多時間,樂就係睇番以前自己啲post,睇番以前啲心機。


其實我都有個開blog癮,開左勁多blogs,有個講歌,有個講相,一個就係而家呢個,相個個好耐冇updater喇,所以遲啲都應該會放埋落呢度。


------------------------------

琴日係屋企睇勁歌金曲馬拉松,聽到呢首歌,覺得好好聽,一定要post 出黎比大家聽下, 我好鐘意呢啲熱血追夢歌!(講開勁歌金曲,我真係好唔鐘意睇到阿蛋,可唔可以搵第二個做主持,見到佢我就轉左台喇)

黃浩琳-牆外之音




沈震軒-講多變真

估唔到呢個靚仔唱歌咁好聽!!佢就係My盛Lady入面個靚仔~~show 哂肌肉個個呢!



藍奕邦-美麗到不能
近期favour,越聽越好聽,超正能量既砍!!


馮允謙-世界劇團



J. Arie-第一志願
又係新人,呢首又係熱血追夢歌,都係好好聽!!!



最後梗係我既歌神-
Eason-任我行

人大左,而家成日都好鐘意hae係屋企,唔想有太多gathering .....


沒有留言:

發佈留言