2013年12月11日星期三

畫公仔+剪頭髮




記得細個都鐘意畫公仔架,不過我啲美術功課好低分,覺得自己冇天份,搞下搞下就對畫公仔完全冇興趣,仲覺得自己點畫都畫得唔會靚。

最近學緊設計,所以多左好多好多機會畫公仔,畫開左就有條癮,同埋叫做上左小小手,畫啲公仔無咁核突,咁又有返啲心機畫下。

上面兩個係我既自畫像,其實都唔係好似,一來我個時啲頭髮冇咁短,二來我冇咁瘦,不過卡通化嘛,咁梗係癮惡揚善啦!

黎緊希望keep住畫啦,畫多啲公仔比大家睇。

--------------------------
之前去左剪頭髮,而家剪頭髮越黎越貴,成百六蚊一個頭。

今次剪完都係激鬼死人,因為我好唔鐘意個髮型。

入到去我就同個髮型師話話剪短剪碎,今次我錯在冇比幅相叫佢跟住剪,佢就自由發揮,剪到一半我就覺得唔對路,點剪到我兩邊咁短,佢見我個樣怪怪地,佢問我 "做乜呀?”;我話 "而家個頭好似頭盔呀”;佢就話"唔洗驚,而家都未剪完..."。

結果佢剪左個Monchhichi頭比我,OH NO!!咁我打死唔走叫佢再修下佢啦,我話而家好老土呀,佢無我符低下,再剪,最後就剪到勁頭同埋左右髮腳唔balance ....點解會咁架!!

而家我淨係希望啲頭髮快啲長返,同埋下次如果比我遇到個心儀既髮型師,我會問佢拎卡片架喇,我唔希望我個頭再比人剪衰左呀!!!







沒有留言:

發佈留言