2013年12月16日星期一

雞煲




上星期三約左mark 6去食任食雞煲打邊爐,間舖係油麻地新開架,做緊新開張優惠$158全包,食物任叫,汽水任拎,仲有雪糕添。今次訂位係用 Openricetablemate訂位,好方便,之後仲好有禮貌打黎confirm我。


我地今次叫左少辣少麻既雞煲,呢度話係即叫即整,所以要等20分鐘先上到個煲架,咁呢度都有啲熟食同前菜拎既,係等既時候就食下前菜啦。

個雞煲唔錯,啲雞都滑,其實食完啲雞已經飽飽地,跟住都唔係叫到好多轉野食。

今次試菜滿意,最鐘意佢野食選擇好多,服務態度良好,希望係佢未加價之前再黎一次,同埋希望下次唔好剩咁多野啦,始終浪費食物唔係咁好嘛。

不過平日打邊爐真係好辛苦,我都成2點鐘訓,但個肚仲脹住,成晚個胃頂住,訓得超級唔舒服,第二日超眼訓。

地址: 油麻地上海街375-379號明新大廈1樓及2樓全層地下5-7號舖

星期四返學啦,而家教緊3D Max比較難,所以我地成日留堂,放學都成十點鐘喇!今日返學冇買包食,天氣又涷,放學結果走左去吉野家食我最鐘意既蟹子三文魚飯,咁夜仲食咁大碗飯真係肥死人喇.....

食極都唔厭..最衰無得外賣啦!






沒有留言:

發佈留言