2013年12月8日星期日

2013台北宜蘭自甲行 2.3 羅東林業文化園區

去完國立傳藝藝術中心,就係國立出面等車去返火車站附近,其實旅遊書話會有免費shuttle bus,不過呢我地搵唔到啦!

我地見到有車話去車站就上車,去到車站都差唔多四點。車站入面有Information Center,有好熱心既大叔大嬸係度,唔知係咪義工黎呢。佢地教我地行一條節徑,話個度係羅東林業既側門,不過四點鐘就會關門,叫我地行快啲趕過去。

就係呢個門口喇,趕到去好似三點五十分左右,真係好趕!







話說台灣以前有木業,而宜蘭係台灣既三大,會有好多木材係呢度運出去,後尾台灣禁止伐木,所以就變左左個公園。

因為我好鐘意木頭,所以我覺得呢度都幾好睇。黎到呢個公園,行左一陣就狂被蚊咬,我地又冇帶蚊怕水,隻腳被咬到成隻豬碲咁。




呢到好靚架,如果有藍天白雲仲正。





係度影左好多相,呢個係我團友黎,不過我仲未畫佢個頭像,用住我個樣先啦,哈哈!

最後我地見有少少時間,就衝埋去睇幾米廣場,我地本身係羅東,而家就要搭一個站去宜蘭。

搭火車就有啲困難,因為除左揀目的地,仲要揀埋邊間火車公司,不過我地後來上車都冇跟到買票個間火車公司,唔知係咪其實唔係好理。

去到宜蘭,其實都開始天黑,去到又唔知點行過去,火車站又冇指示,於是我地就問左當地兩個女學生,女學生一啲都唔知我地講乜,後尾佢個同學就話係咪個啲公仔呀,就指左條明路我地行。離火車站其實只係大約7分鐘就到,去到發現個廣場幾細,仲要啲公仔放左係兩度地方,中間係隔左條馬路架喎,要行一個圈先去到到對面。






來到呢度其實已經天好黑,好彩部相機爭氣!


走個時係個公園度見到呢幾隻字,好搞笑!

台北宜蘭之全紀錄

宜蘭台北遊記5.2 -Delay delay and delay

宜蘭台北遊記4.2-華山1914文化創意產業園區

宜蘭台北遊記4.1 胡同燒肉

宜蘭台北遊記3.2 紅樓 + 24小時誠品

宜蘭台北遊記3.1 橫風橫雨走佬去台北-Hotel Via丰居酒店

2013台北宜蘭自由行 2.4 晚飯時間

2013台北宜蘭自甲行 2.3 羅東林業文化園區

2013台灣宜蘭遊記 2.2 國立傳藝藝術中心

2013台北宜蘭之旅 2.1 早餐

宜蘭台北遊記1.2

宜蘭台北遊記1.1--到埗喇!

2013台北.宜蘭玩完雜感

沒有留言:

發佈留言