2013年12月20日星期五

聖誕交換禮物

今年平安夜會去BBQ,希望到時唔好落雨而啲野食又好味啲啦!

本來今年又諗住玩交換禮物,不過呢,經一番討論後都係取消呢個環節啦!以前都會慶高采烈玩呢個Game,但係當自己屋企越黎越多雜物,越黎越無位擺時,就唔鐘意玩呢個環節。

之前執屋,搵返好多係交換禮物得黎既東東,就覺得好浪費,好似有十年歷史既雪人杯、攬枕、簿同埋毛巾,好多對我黎講都係無用,但新簇簇唔要又好可惜,結果之後我就放左上網送比人。

始終你覺得好靚既野,對抽到既人係可以完全唔鐘意,除非你搵到班志同道合既朋友,大家喜好差唔多,咁樣玩呢個Game先唔會做成浪費。


 ------------------------------
講返近期生活,最開心莫過於睇My盛Lady,子華真係做得好好,套劇好好笑。其實佢拎視帝都好啱,因為睇得子華係呢套戲到放左好多自己既構思落去,我估計好多教主金句都係佢自己諗出黎。

睇訪問佢話下年年尾會開楝篤笑,到時一定會去棒佢場!!!


沒有留言:

發佈留言