2014年1月22日星期三

除夕澳門 2013-2014

好鐘意過澳門,因為可以離開香港,好似去左個小小旅行咁,同埋好多好平既自助餐。今次又黎澳門過除夕喇,不過我太渣喇,冇出到去倒數。

朝早搭11點船,但前一晚仲趕緊夜車做功課,超唔夠瞓。我地係九龍上船,KEKKE所以我地係搭的士去碼頭,可以瞓耐多少少:)



係大家樂買既早餐,個蛋真係好唔好食,呢個咁既早餐要成30喇,如果唔係趕時間,唔會買大家樂!




一落船有個澳門購物節抽獎,kekek我抽到$100購物卷,買滿$200就可以用喇,個職員話我地可以去鉅記用,真係好Lucky

跟住我地就搭車去左大三巴。有好多聖誕裝飾,好得意。
這個公仔好cutie呀!!



亂咁行左陣,去埋盧家大宅。





仲去左呢個唔知乜乜教堂
 

今日天氣好好,諗住拎部相機出黎影多啲相啦,點知部相機既然係呢個時候走焦...最初諗住係咪我地自己手震,但係後來發現無論點影都走焦,即係要拎去整啦!激死人啦,Sony 係咪玩野呀(事後証實支鏡壞左,個維修員最初仲同我講話冇壞喎,最後去拎支鏡又話啲零件壞左,而家對Sony無乜信心!)


玩完之後去左八佰伴,諗住去食安琪兒啦,點知排長龍,咁諗住周圍行下睇下食乜野好啦,結果行下行下去左新葡京食粥粉麵,友人話佢碗刀削麵幾好食,而我由於夜晚食自助餐,就叫左個撈麵(其實我好少食撈麵,所以唔識評論好冇食)。




呢度十分之好坐,但係就要留意你隔離枱坐個乜人啦,我隔離枱坐住左個大叔,佢食完野,係度用茶“朗”口,超核突!大叔你就食完飯啫,你可唔可以諗下你隔離枱啲人係未食飯架,見到你咁,我仲邊有胃口呀!頂你個肺!

跟住我地就去酒店,今次book左利澳酒店,主要係貪平,同埋有浴缸。去到佢仲同我地upgrade左間房,超大間,真係屈蛇都得!係酒店到抖左陣就去MGM喇!!

呢個係我地走既時候先記得影相,所以成間房超亂


由於除夕關係,今晚Buffet分兩個時段:5:30-8:00; 8:30-倒數,倒數個個成千幾蚊位,但係都full,啲人真係好豪,我呢啲星斗巿民,就只好去早段啦。去到仲有少少時間,又入左去玩左陣老虎機...結果就係輸左幾十蚊。

以我地唔執輸既性格,所以5:30好準時入到去,真係好多野食。MGM仲預備左好多玩具放係枱面比我地玩,好細心。今次MGM Buffet係超級滿意,佢枱同枱之間唔迫,拎食物又唔洗排隊,食物質素好好,仲有唔知係咪因為除夕,佢安排左即影即有、魔術表演、扭波同紋身比我們玩,安排得好周到。同埋侍應真係好好招呼,仲要你每次離開位都幫你摺返條餐巾,執野又快,真係抵佢咁貴!





呢隻醬好好味呀!

佢既乳豬同平時食開個啲好大分別,下面個層唔知係乜呢?


係我地食野時候都有小插曲,話說隔離枱個細路唔識開蟹拑,佢係咁用隻蟹拑敲枱敲碟,佢老豆一啲都冇阻止佢,跟住敲敲下佢連碟都敲爛埋,個細路仲係度好得戚咁笑,佢老豆仲笑埋一份...真係呢點教細路架,敲爛人地隻碟已經唔啱架啦,仲要係咁笑,真係過份。

今次大部份食物都好滿意,係個鵝肝(定鴨肝)煎得唔夠香口同甜品區啲蛋糕麻麻地外,其他都好滿意,寫到呢度我都好想再去食。


食飽飽就行左去鉅記買野啦,去到見到一堆自由行(我估),買左勁多野,個sales見我地買咁少野一啲都唔想睬我地。


買完野就行返酒店啦,行到新葡京入左去又玩左幾舖老虎機,但呢度一啲都唔好玩,又多煙味,啲機又舊,啲服務員態度又差,唔會再去個度玩!!


之後返酒店睇倒數,估唔到有阿GEM睇,阿GEM都黎左漁人碼頭,yeah~~可惜我太累,去唔到現場倒數啦~


沒有留言:

發佈留言