2014年1月3日星期五

2013 Christmas

平安夜返工,好surprise收到兩盒朱古力,多謝哂!!




夜晚就去左九華徑吉吉燒BBQ,$200任食,都算幾多野食,呢度自己出去食物區夾食物,鐘意食幾多就拎幾多,我覺得好過小欖個BBQ場,小欖BBQ場係職員夾比你,有時想食少少就夾好多比你,浪費左啲食物。個日仲係朋友s既生日,不過我唱完生日歌就好快走左喇,因為燒到一半,有朋友唔舒服,所以早走返屋企先。



廿五日收到份好得意既聖誕禮物,好鐘意。下午去左睇『掃毒』,套戲有劉青雲、張嘉輝同古天樂,好難唔好睇,條橋唔錯,劉青雲要兩個揀一個,呢樣真係好慘,佢點做決定都會後悔,不過我覺得個ending就有唔合理,張嘉輝跌落鱷魚堆入面都冇死,仲要最後係間Bar入面,三個人打成隊軍隊,都可以打嬴,呢個結局我唔係好接受到。



Boxing Day同mark 6去左圓方MangoTree食high tea,食物係唔錯,不過下次我想食西式Tea,泰式感覺好似怪怪地。呢度坐得好舒服,最意想唔到係可以睇到日落。Juju越來越搞笑喇,小朋友無憂無慮成日傻笑,好得意。食完無隔兩個鐘就又去左食元氣喇,第一次以咁既組合去食壽司,今日發生左件搞笑事,就係無端端我地張枱黎左玉米壽司,呢類唔扺食既壽司平時我地係唔會叫架嘛,大家係度O哂咀既時候,我發現應該係我本來諗住叫玉子壽司,但剔既時候剔左玉米...






沒有留言:

發佈留言