2014年1月30日星期四

恭喜發財

最近好懶寫blog, 今日年三十晚無論如何都要出篇Blog同大家拜個年!!

話說上星期四終於完成左個course, 呢個course真係好多功課,好似返左去以前讀書時代咁,不過咁都好既, 佢唔迫我,我都做唔到咁多野,遲啲放上黎比大家欣賞下。

完成左個課程之後,就開始準備新年喇,主要都係執屋同買新衫

星期日好誇張,個日瞓得超多,本來諗住去銅鑼灣,結果因為瞓過龍,去左尖沙咀。

行左美麗華同加連威老道,呢度都算好喇,唔係好多自由行,不過IT衫減左價都覺得佢好貴,買唔到衫,反而買左個大背包,買既時候,不斷諗買黑色定杏色好,雖然我鐘意黑色多啲,不過我太多黑色既東西喇,所以買左個杏色(謎之聲:有人話越老越鐘意色彩鮮艷),下次去旅行有新袋用喇

跟住去食韓國菜,叫家家戶戶,環境唔錯,不過就貴左少少,同埋我自己叫炒年糕,食左之後先發現原來自己唔鐘意食 囧,辛苦友人食哂去喇!

星期一放工繼續行街,今次轉戰旺角,食左間好辣但唔錯既中菜,最緊要係唔洗等位!

琴晚去左銅鑼灣,嘩,今次放工搭地鐵過海,真係一種煎熬。司長話叫我地等多班車,我想話我等多左3,4班車,同埋係月台度我唔洗郁架,係啲人不斷迫過黎迫你向前,又熱又辛苦,係個刻我真係覺得自己係蟻民。

去到銅鑼灣站都係好恐怖,我見到咁擠迫,今年真係冇勇氣去行維園花巿。

今次好多收鑊呀,買左對鞋同一件衫。行過誠品仲見到而家有糖村買,仲有我係台灣見到好靚既音樂盒,不過誠品賣貴得好多,好彩我係台灣買左個返來。

友人睇中左對鞋,但無碼,我地仲特登去埋波鞋街,好彩皇天不負有心人,友人都買到對靚鞋,仲要平左百幾元。

今日差不多收爐喇,可以放四日假喇!

係度祝大家

身體健康!
財源廣進!
馬到功成!
心想事成!





沒有留言:

發佈留言