2014年1月31日星期五

2013。音樂


又到每年頭回顧下上年既聽歌走勢

越近年尾就越記憶猶新,又好似係越鐘意。

1. 美麗到不能-藍奕邦
這首簡直是正面到不能既歌,而又唔似好說教,似藍奕邦同你傾緊計,講緊故仔你聽。
呢幾年都冇聽藍奕邦,因為佢之前啲歌實在太過懷舊喇,一聽就覺得我聽緊20年前既歌,我唔係好接受到啲歌玩懷舊。
好彩佢終於玩夠,返番黎喇!今次成隻碟我都好鐘意,期待藍奕邦下一張既大碟!


2. 音樂殖民地-CAll Star
一來好鐘意電子風格既曲風、二來首詞好得。首詞講音樂媒體發展經過,除左我冇經歷過黑膠碟,我都差唔多經歷哂音樂媒體既變化。



3. 我就是主角- J.Aire

很愛王迪詩填的這份詞,很有意思!

『恐怕不再心跳 快樂記憶忘掉 高處去找奧妙
 小單位買到了 但夢已經生疏了 消散飄渺
 拋開一切需要 放任放聲撒嬌 再遇上生命浪潮
 來抱著這刻為盡情歡笑 明日呼吸可會繼續誰知曉』



4. 牆外之音-黃浩琳
作曲:黃浩琳 填詞:黃浩琳、游思行

係好後期先識得呢首歌,第一次聽已經好鐘意。同J.Aire一樣都是今年新人同埋都係唱作人。今次填詞仲搵左好耐冇見既游思行合寫,歌詞好有意思,係叫人唔好淨係追逐名利,好應該跟住自己感覺走,同J.Aire既《第一志願》、《我就是主角》既題材一樣,而我自己亦都超鐘意呢個題材。

5. Shine

愛迪生-Shine
作曲:James Ting 填詞:黃偉文

好想有機會去睇Shine演唱會。佢地既歌永遠都係咁正面!


6. 青春頌-許鋌鏗
呢首唔洗多介紹,我成日諗青春係咪已經遠離左我,定係老土啲講心境青春就得?


7. 任我行-陳奕迅
都係講成長既歌,究竟係隨波逐流定任我行開心?


8. 講多變真-沈震軒
十分期待的男歌手,有樣貎又有歌藝。


9. 世界劇團-馮允謙
呢首歌聽得好舒服,正!



10. My Little Airport
本來諗住搵十首2013既歌,但真係搵唔到,呢排最鐘意聽既係My Little Airport,佢地出道左好耐架喇,佢地既歌好有玩味,歌詞抵死,有時又會有啲黑暗,好特別的一隊組合!



往年的:
2012.音樂 

沒有留言:

發佈留言