2014年2月17日星期一

雙週記




新年時間過得特別快

初八 ,約了神秘朋友食晚飯。先是遊街食肥姐卥味,今次食覺得味道差左,食落無味,希望下次食有所改善。




然後去了丼丼屋食晚飯,好瘋狂,剛剛食完卥味,又食。今次試炸蠔套餐,椰菜同飯都可以任添的。炸蠔有水準之作,下次可以再來。



最後去了廣華街,本來想食甜牙牙,因為見到放在舖頭前面的相很吸引,點知等了四十五分鐘都未到我們。我們唯有轉軚,這間裝修一流,坐得亦很舒服,只是價錢略貴,一個窩夫要約五十元,味道是一般,沒什麼特別,但有時間可再來。

今晚傾計傾得好開心,希望可以我們這個Secret Dinner可以快些再有。


年初十,去了L的新居,好靚呀同個廳好大呀,,羨慕。
之前去過朋友的新樓,大多是發水樓,廳同廚房都偏細,實用面同價錢不成正比的屋苑,實在不明白政府為何不加強監管。

不清楚發水樓是什麼,可望望
取自維基百科:
(發水樓,是香港地產發展商進行利潤最大化的手段。發水樓是地產發展項目出售建築面積比可建建築面積多。香港原本賣地早有規限地皮地積比率,由屋宇署作出定義。不過,建築事務監督特權豁免某些建築部分不計入總樓面面積。現實,香港發展商利用此等酌情權,從中獲取更多收益。例如香港第一手樓盤,建築面積通常包括:私人會所平台花園兒童遊樂場物業管理處緊急救援車輛通道訪客泊車位垃圾房電梯大堂電梯槽後樓梯等公用部分。)

當日本來節目是Ukulele交流團,結果我們中間加插了打邊爐同打鼓(L好勁呀,可以在家放一套電子鼓,羨慕!!!),反而不是太多時間玩Ukulele (係,我又多了一個新玩意。)。

今次再重新打鼓,雖則我沒什麼天份,不斷打錯,但玩過這麼多樂器,我覺得鼓是最好玩的。

初十一,約了舊公司同事食飯,佐敦打冷。大家都好耐冇見,好開心可以今晚見到大家。

初十二,與Mark 6去太平館,很久前已經想來試試,不過一直未有機會。今日終於來到一試,不過可惜冇名菜『瑞士雞翼』,因為太平館話要用活雞,冇活雞寧願唔整。。。。
今次來感覺良好,位置超好坐,價錢也不貴,食物也不俗。
(相片後補)

初十四,大雨好涷,超級涷。今日超黑仔,話說我每朝有兩架車巴士上班,一架A線就要轉車;另一架B線就直到不過成日無車。
我見B線咁難等,所以成個星期都搭A線,點知連續幾日都在轉車時見到B車 囧。
所以今日我見落大雨,又見有一堆車友在等車,我就等B車啦!點知,吹脹,結果就要搭的士上班,好貴,已經成三十元車費喇!

初十五,涷涷,繼續好涷,涷到好早訓。


因為隻舊錶爛了,所以都打算買隻平錶粗用。本來打算買Casio,不過有日見團購有隻錶幾靚,就落單買了,其實都幾驚,因為團購成日都會真實貨物同相片相差超遠,好彩今次隻錶都尚算OK,只是條錶帶是膠帶,如果是其他物料就好喇。今次隻錶只需幾百元,都好抵!








沒有留言:

發佈留言