2014年5月21日星期三

黃耀明太平山下演唱會2014



每次睇黃耀明演唱會都有少少失望,但我又每次都買飛,成日驚會miss左明哥精采的表演。

我其實只喜歡早期的明哥,在達明一派時期的、在《一一》時期的,之後的《窮風流》到近期的《太平山下》,我都只是覺得麻麻地。
我喜歡簡簡單單的明哥,現在的他是個很迷幻很重型電子的歌曲。

可能你會話以前達明一派都是電子音樂,不過呢我覺得達明一派的編曲相對來說無咁複雜,但現在明哥的編曲就好複雜,令到我感到有層隔模同佢既音樂。

講返個演唱會,個visual effect仍然好正,一開場見到個好靚既香港舊樓CG,真係好靚。

上半場主題係黃耀明自己既故事,由佢細細個開始講起,最鐘意就係睇佢細個啲相,但係呢部份唱得太多別人的舊歌,我接受唔到。(我鐘意啲歌手唱返自己歌多啲)



全晚明哥狀態一般,影響了演出,有時會唱到甩嘴。

中途唱《這麼遠,那麼近》有黃偉文出來講對白,本來應該好正既,但我隔離班師奶們卻覺得呢個係個笑位,不斷笑,又不斷叫Wyman個名,一首好歌就此被遭塌。

正如我上面所講,我真係麻麻地而家明歌的編曲,所以今次唱《你真偉大》同《一一》,我只覺得好嘈,無左以前既感動。

其實明哥把聲咁好聽,佢可唔可以再搞個不插電又或者做一個編曲簡單些的演唱會?

我只係想聽個簡簡單單的明哥演唱會,當然明哥想做一個有深層意思的演唱會都可以的,但始終明哥單飛的歌不像達明的歌般帶有政治性,做出來的效只有事倍功半,若真的想做有政治含意的表演,倒不如考慮做舞台劇。今次的演唱會,我只覺得力不從心,表達不到什麼深刻意思出來,又做不到一個唱到令人聽出耳油的演唱會出來。今次的演唱會,在我眼中就只是一個東一忽西一忽的演唱會吧了!



我好想聽到黃耀明唱以下幾首舊歌架,可惜今次仍然聽唔到。

《忽爾今夏》

《身外情》

《風月寶鑑》

《如果你愛我》

沒有留言:

發佈留言