2014年5月19日星期一

Friend 過打Band

喂,一齊食飯吖!     好呀!

喂,一齊打波吖!     好呀!

喂,一齊睇演唱會啦!   吓...

喂,一齊去旅行吖!    呀......

Friend 還 friend ,有些事都要搵個夾到既朋友,先會好玩既。

好似睇演唱會咁,諗住大家都鐘意同一個歌手,一齊睇一定無問題,但奈何我曾經遇過以下既遭遇。

1.人肉卡啦OK機
朋友不斷在跟唱,我明白你首首都識唱,但係我比錢係想聽個歌手唱呀,而唔係想聽到你把聲不斷和唱呀,作為朋友見到你咁投入咁唱,又唔好意思打擾你,唉,我個$380蚊呀!

2.雞啄唔斷
朋友們不斷傾計,講是非,我都唔知點樣可以叫你地靜啲,結果傾到要前面個觀眾話你地嘈先靜左啲,仲走黎問我乜我地好嘈咩?其實咁大個人都應該明白,係演唱會入面,你係咁傾計,點都騷擾到人啦,既然都買左飛睇演唱會,不如專心啲睇啦

另一樣野就係旅行喇,去旅行大家朝見口晚見面咁多,磨擦實多架喎,同埋大家去旅行要求既野都唔同,真係好應該夾一夾先一齊去!

我就曾經遇過咁既問題

1. 的士狂熱
曾經有一個旅伴去邊都鐘意搭的士,我明好多人都係咁,的士方便嘛,但我自己其實鐘意搭下當地既巴士/地鐵等等,感受下當地人既生活。

2. 食環境定食地道
有些人食飯第一樣係食環境先,即係無裝修既小店,佢地係拒絕光顧。如果你剛巧係同佢地相反,食飯係睇味道同價錢先既,咁真係要諗清楚先好決定一齊去旅行!
我最經典既例子係台灣度小月,有食環境友人同我講覺得呢間超級超級好食,但我去到除左環境一流外,食物我真係唔識欣賞。

3. 訓覺習慣
基本上我是任何地方都可以睡的,但有些人要全黑環境才能睡;有些就要有燈才能睡,所以呢,如果你是難以入睡的朋友,去旅行之前最好和朋友溝通一下,不然變了隻熊貓回港就無謂啦!

4. 行邊先
有人鐘意睇古跡;有人鐘意睇衫,有人鐘意玩戶外活動,有人淨係鐘意影相,如果大家都無乜所謂梗係好啦,如果大家都有目的去既話,最好就溝通下啦!

5. 住好DD?
講完食梗係講住啦,有啲人去旅行係諗住極度享受,住既要五星級,要好Grand既酒店,但可能你自己只係求其有個乾淨訓得既床位就OK,Budget差好遠,真係要講清楚。


其實講咁多只係想講平時係香港玩得幾埋,幾friend都好,始終相見好同住難,平時係香港都只係飲飲食食,呢餐唔啱食你可以揀唔食,但去旅行就唔同,唔通你成個旅行都獨行俠咩!除非你份人好隨和,如果唔係同個唔合拍既人去旅行,可能返黎連朋友都無埋。

有時好朋友,又唔係話乜野都一齊做先叫好朋友架嘛~


沒有留言:

發佈留言