2014年5月19日星期一

那些年,返教會的回憶


今日係面書睇到呢段文字,突然令我諗返係我讀書時返教會既回憶。



不過講返回憶之前,講下最近佢地呢個廣告,當然佢地有錢點登都得啦(我絕對唔贊同佢地講既野),我又好唔鐘意佢個電視廣告,係咁講話『一個家庭,一個爸爸一個媽媽無可取替』,我明佢地係想話反對同性結婚,但係我想話好多小朋友不是生長在完整家庭,如單親/父母再婚個啲睇到呢個廣告都可能會幾Hurt,個廣告好似不斷提醒呢啲小朋友佢地個家庭有缺陷,可能會令到佢地好自卑。



好,講番我以前返教會既生活,我中學係基督教,好自然就有同學帶我返教會,大大話話我返左三年,每個禮拜返兩至三日。

係個三年入面,我記憶最深係谷人數,每個禮拜我地既組長都會同我地講我地既人數目標(而家諗起好似銀行跑數咁),每個星期都有小組人數比賽,我地仲要逢星期三、五向組長報數,如果你連一個同學仔都帶唔到返教會,係會比組長鬧。所以我地每個禮拜都要好努力扯人返教會,我個時既朋友成日笑我,話逢星期三、五都會收到我電話,佢地話呢啲係追魂call。

最好笑係如果你所屬小組太少人,係會受到懲罰,好似會係球場跑圈又或者熱天無班房用,要露天聚會。

我諗你睇到呢度,都覺得間教會好奇怪,點解仲咁多人返,間教會有好合理化咁講點解要谷人數,佢話因為教徒的重要使命是傳福音,你越帶得多人返教會,就代表你有傳福音,遵照神的旨意。

現在回想個三年,我係教會入面係不斷搞活動,令聚會更加吸引,從而令更多人返教會。

但問題黎喇,就好似Benson所講,點解教會無走入社會?既然教會都已經可以號召到咁多教徒既時候,點解唔搞一啲真係幫助別人既活動,好似一些探訪老人、捐物資給有需要既人等等,我個三年來唯一一次所謂義務運動,係大掃除清潔教會場地,而其他時間就只是大家不斷在教會入面圍威喂,又或是不斷為教會祈禱及籌錢買新堂。

不是親身關懷社會,令他們感受到基督的愛,這樣更可以令更多人信基督嗎?

當教會不斷呼籲我們要愛鄰舍既時候,但卻叫我們不可以同那些離開了的教會朋友聯絡,不是話見到弟兄跌倒要扶佢一把的嗎?

當然可能只係我當年返個間教會先係咁,我都希望其他教會係有走入社會,而家諗起好耐以前既教會傳道係會派奶粉,雖然好似利誘人地,但始終都叫幫到有需要既人,唔知而家既教會究竟係點?

(今日無意間睇到Benson寫既說話,我先無意諗到係喎,點解我個時返咁耐教會,都無做過任何義工活動,又真係好似佢所講無對社會上既不公義事有任何幫助。)

沒有留言:

發佈留言