2014年5月22日星期四

碎碎念近況--我要正能量

近況就是諸事不順,OK,我明白我絕對明白,有好多好多既人慘過我黑過我...

但係我都要呻下,呻完就去睇返套『行運一條龍』黎沖一沖喜!

究竟乜事?就係自年頭病左好幾次後,身體剛剛話好番左一點點,就到我部電腦病入膏芳,咁自己又衰,個back up超亂,都唔知有冇Backup齊,勁驚有啲資料會化為烏有,但無奈地部機都係要送入廠整,結果醫藥費千多元,電腦呀,唔該你生生性性,唔好再有事喇!

繼壞完電腦後,琴晚又有新野,就係上唔到網,你知我地呢啲病態網民,無得上網個心硬係囉囉攣,而家都唔知壞乜,今晚先Call netvigator 技術支援。

希望好快就搞惦,我唔想我囉囉攣幾日呀!!

沒有留言:

發佈留言