2013年10月1日星期二

101 功夫點心


今朝一起身就慘烈喇......我訓矮頸....痛到癲!!!!
我歸咎於琴晚冇開冷氣訓,搞到我訓矮頸!!

仲要起身喉嚨勁痛,牙都未刷就食左粒喉糖,真係好多好多病痛!

今日係國慶假。。。我同大頭講,政府咪好想我地愛國既,如果我地個國慶假有多幾日假既話,我諗我既愛國指數一定提高不少!

由於太痛,今日冇乜野做過。朝早,煎左蘿蔔糕黎食,但整唔到好似出面酒樓咁香口,失敗左。

晏晝睇電視,睇到蓋世寶,明明佢之前有一排做旅遊節目,紅過一陣架,點解之後無線冇捧佢既。。。

夜啲頂唔順,又走左去訓多陣,好似好番少少!

夜晚去試左屋企附近既功夫點心,食物普普通通啦,係有個叫做鳳凰煎燸米雞,好味道,呢個係將啲平時既糯米雞整到圓扁型,跟住再佢兩面都煎一煎,都係香口野啱我食!




   


沒有留言:

發佈留言