2013年10月11日星期五

旅程完結 。又要回到現實

又要返工喇!

玩完五日四夜既新加坡trip ,再放自己多一日假,抖抖先返工!每次去旅行好似仲忙過返工咁,日日都行程緊密,勁累,所以有假都係唔好難為自己,放多一日係屋企執下野先返工~

返埋明日放三日,實在太好喇!好期待個Long Weekend!

今晚同舊同事聚會,唔知點解會睇錯時間,以為約左七點半,差唔多七點見到佢地話到左,我先如夢初醒。。。。我最近真係太失魂喇!雖然我地唔係成日見,但每次出黎都好開心Very Good~~

今晚笑點有牛仔褲行山事件、重慶森林食咖喱等等

最近開始追睇半澤直樹,又真係好有戲味,好想追落去,不過我成日覺得個男主角啲表情怪怪地,唔知睇落去會唔會好啲呢!

而家成十月,但我係屋企都係要開冷氣,點解會咁架?香港幾時先涼啲?

沒有留言:

發佈留言