2013年10月21日星期一

1015-1018雜記



星期二同金仔食飯,原來佢諗住轉去銀行工作,仲叫我試下去銀行做,不過我就覺得自己無咁既能力入銀行做喇,我仲成日諗起杜琪峰套奪命金,HOCC比人係咁猝數既無奈。

星期三,係公司遇到個煩人,講野勁Mean勁黑人憎!

星期四,返第一日學喇,好似好harsh咁,好多功課,仲有個好大既問題係佢好似成日要畫野咁,但我係唔識得畫野架嘛,我會唔會畢唔到業架....

終於到Happy Friday喇,又放2日假,星期日睇HOCC,不過我仲未溫書呀!晏晝去食左間好好味既日本餐廳-德美。海膽魚生飯都只係$79,超抵又好味喎!

呢間德美,係紅磡同尖沙咀都有舖頭架!

好多野食呀,有湯、沙律、蒸蛋同甜品,個甜品好好味!


跟住行左入去紅磡間卓悅,呢間卓悅同出面街個啲有啲唔同架,呢間會有好多食品賣架,佢有好多種類既貨,都幾抵架,我地幾個係咁睇,睇到唔知時間添!

話咁快就收到金仔有offer既消息喇,恭喜哂佢~
我都好想轉環境呀。。。。

沒有留言:

發佈留言