2013年10月16日星期三

限時交枱

旅行返黎之後都是懶懶的,無寫BLOG

星期四去左Ruby Tuesday,聽朋友說訂位時已經講明幾點要還枱。雖則我明食巿想做多幾輪生意,不過我始終接受唔到點解食飯都要趕頭趕命又要咁大壓力呢!?

我成日諗點解啲快餐店如麥當勞/吉野家又或茶餐廳等都唔會有交枱限制,點解呢啲貴幾倍既餐廳要有咁既規定!?

星期六托Sika既鴻福,以優惠既價格到半島既瑞士餐廳食飯,一入餐廳真係好多芝士味,個度裝修得好骨緻,好似真係係瑞士既木屋入面,侍應們超有禮貎,係呢度食飯一啲侷促的感覺都冇,我地咁樣傾傾講講就過左3個鐘,時間真係過得好快!雖然價格係貴,不過間唔中黎食下享受下都唔錯吖!

星期日睇星夢傳奇,點解TVB既歌唱比賽越黎越兒戲,好似內定咁,就咁叫參賽者每人唱一首歌就算,我記得細個睇新秀都會有清唱呀、鬥唱呀等等架喎,而家只係唱一首歌就拎到冠軍。。。起碼都唱首Medley啦!! 

啲嘉賓表演仲長過佢地唱歌。。。。唉。。真係唔知無線搞乜鬼!


星期一重陽放假,落微微雨,本來諗住去同JUJU去野餐,結果去左海港城,惟有再約啦!
拎返係久違既大機,大光圈既感覺真係好正!



沒有留言:

發佈留言