2013年10月16日星期三

103 得龍大酒家

Lunch同壽星女食左個lunch,不過就有啲趕,去左尖沙咀叫Wing's Kitchen食Lunch。

大家都未黎過,都係上openrice 亂搵!去到個門面呢,好似啲茶餐廳咁,好彩入到去發現環境都唔錯。

食物就真係好普通,我個個安格斯漢堡,塊包好厚,大家睇下塊包幾核突,一啲都唔fresh...




夜晚去左得龍同壽星女做大壽!!!

得龍係香港碩果僅存既舊式酒樓,有懷舊菜叫架!不過地方就偏僻啲,係我咁大個人都未去過既新蒲崗架!

去到叫我地去隔離既舊樓,個度勁舊,行樓梯都有啲驚,跟住去到一個單位,我地就係個度食飯喇!


你地睇下得龍張餐單啲菜有幾多粒星,好浮誇!


豬腳都幾好味架

呢味同我地平時食開既皮蛋有些少分別,就咁食啲蛋覺得好怪,但加埋中間啲薑就好味啲

金錢雞,懷舊菜式,不過有好多內臟,有潤有肝又有肥膏,我頂唔順。

呢碟鴨腳包,都幾好味

咕嚕肉,呢個炒得好香口架!

蝦多士,好耐冇食過,不過我覺得麻麻地

炸鮮奶,呢碟好好味,好滑,正!


呢個可能我地冇撈勻黎食,我食落又覺得普通左。

砵酒焗桶蠔,好好味道

最後既甜品糕點,麻麻地啦!

最近寫開Blog,好似寫開上癮咁,可能真係年紀大,鐘意懷緬過去,記低啲野第時睇返!

今日聽到亞MO就黎去東歐,跟新華團,都係萬二元渣,咁咪同去日本差唔多價錢,好吸引呀!不過呢,亞MO唔記得詳情,講唔到啲行程比我地聽...

呢幾日plan 新加坡行程既時候,就不其然會拎返2011年個遊記出黎睇,跟住跟手就update埋個2011年遊記,我又好想係去第二次新加坡之前,可以整完上次個遊記啦,不過好似趕唔切!

寫返以前啲遊記,搞到好似整緊回憶錄咁,個感覺好搞笑,我仲開番差唔多十年前既西歐遊記黎睇,唔知今年內可唔可以整理埋呢!

沒有留言:

發佈留言