2013年10月11日星期五

818好好食既生日自助餐

呢一餐其實想Share好耐,因為實在實在太好食喇~

而家諗返起都回味無窮,仲好後悔自己唔爭氣食咁少添,好想再去多一次呀!

呢間係The One上面Harlan's,我地個日好似由12:00am 食到差唔多 3:00pm

好,去相~

呢個係Menu,除左可以係拎出面既野食,仲可以order 中間個part既食物,我地實在冇咁大個胃,只係叫左個蛋+Truffles,都唔錯架,鐘意Truffles既人應該會好鐘意!

好,我影左少少啲野食,比大家睇,呢度係芝士區..我自己無試過呀!




涷盤
佢有好大盤鵝肝 比大家點架!

甜品就唔多選擇


今次呢度其實係兩間餐廳,除左西餐,仲可以行過去日本餐廳個邊拎野食架,

我其實幾後悔食呢碟,因為又唔算特別好味道,係件帶子好味啲,但比呢碟野阻住個胃啲位,唔抵!


呢個唔知乜乜沙律


食到中途,每枱都會有個成隻碟咁大既包,我食左少少,都幾好味!

呢個係今日焦點,隻蟹腳超好食,佢多肉得黎仲好鮮甜,勁好味!我個日食左好多蟹腳!
而生蠔都唔輸蝕,有人係度即開架!

呢個係每人一碟既焗龍蝦,好味!

呢個超正煎鵝肝,任拎架,仲煎得好香口,我忍唔住口都食左兩件!

呢度仲有魚子x食架,咁我梗係唔執輸試下啦,不過我就麻麻地鐘意呢隻味!

 食到食唔落喇,最後就係呢個綠茶梳乎里,味道普通啦!


雖然呢餐都幾貴,但係就咁食蟹腳同鵝肝都回本啦,呢度值得再黎encore!


Harlan's@開飯


尖沙咀彌敦道100號The ONE 19樓


------------------------------------------------
食完落左The One 行左陣,見到有姆明公仔擺設,最重要係佢寫住如果你係The One 消費過800元就會有隻靚靚姆明碗換,咁我地剛剛食左餐咁豪既,梗係走去換埋去啦!

如果大家都係The One 食飯,就記得去Customer Service 到睇下有冇好野換喇!







沒有留言:

發佈留言