2013年10月17日星期四

食食食.... Ruby Tuseday, 小肥羊, 吉列豬扒包, 自製咖央多

放返啲食飯相出黎先,成日都話食飯係相機食先,不過呢影埋好多相好多時都懶得post...

呢餐係Ruby Tuseday,我覺得最好味係個西班牙Tapas,其他普普通通啦!呢間餐廳有樣搞笑既地方,就係如果你肯比一千五百元入會,咁你食飯會係半價,而呢一千五百元都會比你係個度食飯時用返。不過呢我地冇join,亦唔係成日黎,咁我就覺得好唔抵,其他人比半價就食到,但我地就要比正價,所以如果冇優惠都應該唔黎!




之前係新加坡買既咖央醬,咁就自己整咖央多啦,嘻嘻,我落左勁多牛油,超肥!


之前走左去試麥當勞既新包,吉列豬扒包,呢次個包又幾好食喎,不過佢啲椰菜絲跌到一枱都係!

星期二同左金仔佢地打邊爐,試左小肥羊既任食,又幾好味喎,佢個窩底好夠味,我好鐘意食有啲藥材味既食物!雖則有啲食物都麻麻既,好似響鈴唔夠脆,肥牛大部份都係肥膏。

我地個日加左50元食埋蝦/蚌/羊肉等,加加埋埋$250一位,都頗貴呀,下次都係唔加個$50喇!



寫住咁多先~~~

沒有留言:

發佈留言