2013年10月24日星期四

何韻詩Memento演唱會 2013

先利申一下,我唔係何韻詩既忠實fans,對佢既歌熟悉程度也只是好一般,唔知係咪今次個位唔靚啦,我覺得今次何韻詩演唱會唔係咁好睇。

今次我地坐正個bad of the “bad”既位置,$38032行轉角位,遠唔係一個問題,但轉角位就慘喇,睇唔到大電視;而我地不單睇唔到個大電視,係我地既正前方有兩大條電纜,呢兩條電纜陪足我地差唔多3個鐘,真係慘爆!




HOCC今次既衣著呢,我真係唔係好識欣賞,特別係個幾件扮真空既衫。同埋HOCC係我心目中係型架嘛,但今次演唱會比我既感覺係好90年代,我仲睇睇下話諗起少林足球既趙微。

開場呢套扮真空衫。。。唔識欣賞

另一套扮真空既衫。。。

今次唔知係咪因為多衫換,我覺成個演唱會既連貫性好麻麻,好似成日唱1,2首歌要等好耐先再有下一首歌咁!

呢對黑絲襪我都係唔識欣賞



開場時,HOCC狀態好似麻麻,有甩咀情況,個人覺得佢唱新歌順過唱舊歌。

我覺得睇佢賈寶玉唱歌好聽好多,今次唔知係咪兼顧太多野,反而麻麻定係我被佢啲衫嚇親...

最深印象就HOCC梁祝個段,特別係慢慢行上樓梯個Part,好感人,個part 真係做得好好。

套衫令我諗起倩女幽魂既小倩



最靚既一幕,好鐘意啲五顏六色既燈射落去~


另外深印象既係佢唱"滿地可",之前都沒留意呢首歌,反而今次最鐘意呢首,佢話無論做什麼事,都唔好忘記初衷(大約意思),講完之後配合埋呢首歌真係一流!


最鐘意都係呢套衫


HOCC今次唱左陳百強"愛沒有不對",好好聽;我其實冇聽過陳百強唱呢首歌,反而我係聽梁漢文唱架,梁漢文都唱得唔錯架!


何韻詩-滿地可

沒有留言:

發佈留言