2013年10月31日星期四

週記-板長,煲仔飯

變左週記。。。。

實在係有啲忙,因為而家讀書個度好多功課,而我做功課速度又好慢...
我地而家係2個阿sir 教,Monday Sir 係苦榮個畫家,估唔到係佢教呀,我都好鐘意苦榮架嘛,有幸比佢教真係好開心,同埋呢個阿Sir好好人,教得都好細心,又唔會趕住走,我好Like佢!

Thursday Sir就係好老土個啲老師囉,成日會講啲野串下你咁,同埋好多功課,我就真係麻麻地佢...

而家上堂成日都要畫公仔,我係一個畫公仔白痴黎架嘛,真係獻醜。咁我諗咁樣落去唔係辦法,所以我就上網學畫公仔,希望一日最少都畫一幅小圖啦!

-------------
睇返旅行啲相,覺得自己成日黑衫黑褲唔好睇..結果我又破財喇...去台灣既時候,覺得CACO既衫好平。所以今次我就試下佢個網購,買左成$600多,其實仲有睇中,不過再買真係破產喇,所以就停左手!買左成六件衫褲,都只係六百幾蚊,真係超抵,最抵係咁多用順豐送黎香港都只係費用$28,真係抵到爛!

今次我寫自己地址啦,到左香港後,順豐打黎話送去我屋企就要加$18,去佢個度拎就唔洗加錢,咁我梗係去個度拎慳返啲啦!去到拎個時,個職員問我係用自己地址定係用順豐地址,乜原來可以直接寫順豐地址架!?下次再買時試下先!

-------------------


有日見涷涷地走左去廟街食煲仔飯,叫左炒蜆,菜,蠔餅同免牛煲仔飯(唔記得影相),炒蜆好咸唔好食,菜同蠔餅都OK,個煲仔飯都好好味,最好味係啲飯焦! 每人都成七十幾蚊,有啲貴呀!


-------------------------------
返學係九龍塘,放學就去又一城睇下有乜食啦,見到板長做特價時段就入去食啦!

而家板長係用IPAD MINI落單架,好過癮,我第一次見到渣!




我地都叫左好多野食,不過呢我都係鐘意食元氣多啲,呢度都係唔夠元氣好食!
每人都成一百蚊,又話特價時段既,都咁貴既,都係去返元氣好啲!

-----------------------------
最佳女主角最近係千嬅做嘉賓,我特登上網睇返架!見佢問佢同填詞人既關係,仲諗住佢會問Wyman 同佢鬧交件事添,點知冇!

不過從個訪問中就聽得出千嬅真係一個好堅持同落力既人,佢定左目標之後,就會用全力去到達個目標到,呢種精神真係要學下!

----------------------------
最近有時懶出街食飯,就食麥皮,買返呢隻好耐冇食過既麥皮!

記得上次去歐洲旅行(轉眼都六年喇...),因為我地冇乜錢,就帶左米粉、麥皮同薯蓉去,真係刻苦。呢隻麥皮陪左我好多日架,咸咸地都幾好味架!果時因為咁食飯,我仲瘦左成十磅,好想再去多次歐遊同瘦返十磅!!


沒有留言:

發佈留言