2013年9月19日星期四

宜蘭台北遊記1.1--到埗喇!

由於今次張機票係信用卡送既,無得揀航空公司,得香港航空揀,不過個時間都算唔錯,早機去晚機返(不過回程時delay左...><)

我地已經早一日網上check in,點知乜窗口位都冇,有冇搞錯,上到飛機排左個好難食既包,慘!

一落飛機,就見到台北落緊大雨....本來諗住落飛機就直奔宜蘭,但睇天氣報告話宜蘭會落大雨,於是打算留係台北,晚一點先到宜蘭。

我地搭國光到台北車站,到站後仲落緊超大雨,落車位又冇瓦遮頭,個司機又幾衰,冇幫我地用竹拎返啲放得好入既行李出黎,好彩有個好好既男人,捐左入去推返哂所有行李出黎,係呢度真係要鳴謝呢位好男人!!


我地為免拎住啲行李四圍走,於是就搵行李寄存,今次係火車站個邊入去車站,行下行下先知原來台北車站係咁鬼大架,仲有好多野睇同食喎。上次住係台北車站附近,淨係識行去MRT個邊,真係錯失哂!

台北既存物櫃好抵,大約一百蚊台幣一日,我地個存物櫃出面有架火車易認好多...(我地係最後一日再黎台北車站,兜左幾個圈都搵唔返呢個存物櫃...)

放低行李之後,輕鬆哂!見有時間,就吃久違了MO MO Paradise, 上次來食過壽喜燒後,念念不忘,今次再來!
地點只是在台北車站旁邊,十分易找!

我們同樣點了壽喜燒,落單後,侍應問要飯定要烏冬...一般打邊爐我都唔食麵同飯..乜台灣人咁大食既咩?

呢度既侍應服務一流,見你食完一碟牛就會主動問你仲要唔要。而壽喜燒既汁仲係不斷幫你refill,唔似香港咁只係幫你refill水。


牛同豬都好靚架,不過當日我太肚餓,未搞好個White Balance就走去影左喇!



 90分鐘任飲任食,仲要HK 100都唔洗,食物質素好,真係抵到爛!

MOMO Paradise: http://www.humaxasia.com.tw/momo/

我地去個間:10351台北市大同區承德路一段1號4樓 ( 京站時尚廣場4樓 )

食飽飽,我地就行書局街,諗住買返1,2本黎呢幾晚睇。


跟住拎行李去搵車搭去宜蘭,同埋打比民宿主人話我地去緊啦,問佢個邊天氣如何,點知佢同我地講,話宜蘭好好天呀!

咁我地就去葛瑪蘭巴士站,可能因為我地唔識路....左兜右兜住,仲要經過個商場先
到,足足行左20分鐘...





係汽水機到買左支香港冇既爽健美茶.黑覺醒版,味道唔錯,多啲茶味,我鐘意飲黑色多過綠色版。


台北宜蘭之全紀錄 

宜蘭台北遊記5.2 -Delay delay and delay

宜蘭台北遊記4.2-華山1914文化創意產業園區

宜蘭台北遊記4.1 胡同燒肉

宜蘭台北遊記3.2 紅樓 + 24小時誠品

宜蘭台北遊記3.1 橫風橫雨走佬去台北-Hotel Via丰居酒店

2013台北宜蘭自由行 2.4 晚飯時間

2013台北宜蘭自甲行 2.3 羅東林業文化園區

2013台灣宜蘭遊記 2.2 國立傳藝藝術中心

2013台北宜蘭之旅 2.1 早餐

宜蘭台北遊記1.2

宜蘭台北遊記1.1--到埗喇!

2013台北.宜蘭玩完雜感


1 則留言: