2013年9月16日星期一

點解陳皮梅係香港手信?

之前去台灣旅行,打算買手信(伴手禮)比台灣既朋友,但我自己諗極都諗唔到香港究竟有乜手信呢?

咁我就上網搵啦,點知比我搵到竟然係優之良品既陳皮梅!!?? 乜台灣人好鐘意食陳皮梅既咩?我好似呢廿年都冇食過,另外,優之良品都冇香港人去架啦,同埋以我理解做得當地手信既,都應該係用當地盛產既東西黎做架,乜香港盛產陳皮/梅咩?我一啲都唔知!

不過我見既然搵到個咁既答案,就走去優之良品睇下啦!嘩!真係咪講笑,一包陳皮梅索價$150,真係嚇到我即刻走出門口!(咁我睇個包冇圖呢包咁細既,大約大一倍到啦!)

我都唔知原來陳皮梅身價係咁高既!?同埋優之良品既陳皮梅係咪真係咁好食呀?有冇人可以請我食粒呢!?


講完陳皮梅,就講埋台灣人來香港啦!最近我有個新嗜好,就係睇下台灣人到香港既遊記同埋旅遊書,咁綜合來睇,佢地鐘意香港飲茶、粥、煲仔飯、菠蘿油、奶茶同魚蛋啦!

我又留意到佢地飲茶淨係鐘意叫燒賣,好少叫蝦餃架喎,唔通台灣人唔鐘意食蝦?

咁菠蘿油我自己都好鐘意食,不過我多數都係去麵包店買,而遊客呢就會到茶餐廳食!好多都會話香港茶餐廳飲野好貴,咁梗係啦,因為香港人習慣叫套餐架嘛,我真係好耐冇試過入間茶餐廳淨係叫杯飲品喇!

沒有留言:

發佈留言