2013年9月27日星期五

好青春-傾通宵之夜

一早已經覺得好眼訓好眼訓,但估都估唔到琴晚既然去左細佬屋企傾計傾通宵。。。ohoh好似返左去讀書年代!

晏晝去間新既韓國餐廳,諗住去到食韓國燒烤。我地心目中既韓國燒烤係中間有個爐個隻,點知入到去發現呢度所謂既韓國燒烤只不過係用鐵板上。。。

我叫左鐵板牛肉,個牛肉汁好甜,本來幾好味既,不過呢由於個鐵板仲不斷燒緊,啲牛肉變得好老。。

我地幾個有叫鐵板既同事,都話下次唔會再叫喇,如果下次再黎都係只會叫石頭鍋飯!


我地五個人,只係得到五碟豉油碟咁大既前菜。。。好少呀!



每人五十蚊,唔包飲品,只包湯,唔算好抵食。

餐廳:木槿 (紅磡寶其利街47號地舖)


夜晚,去左吉之島(其實而家叫AEON,不過我好唔慣)買明日打邊爐既食物,順便買埋夜晚個餐,見到個中華沙律特價,就買左呢個!

我最初以為盒野會有好多菜,點知係有個好大既麵,其實呢碗係咪叫中華拉麵呀,但我明明記得佢寫沙律架。。。。呢碗麵大到我都食唔哂。。。!




今晚細佬唔係咁開心,所以出左黎飲野,飲左罐好期間限定既啤酒,個罐好靚,啲紅葉好靚呀,我咁大過都未睇過紅葉,唔知幾時有機會!


亞毛話麥味太重,有啲苦,我就覺得都幾好味吖!

最搞笑係見到亞毛傾到5點幾既時候,走去敷mask,好crazy!

我地仲好癲咁,等到朝早六點落左麥當奴食早餐添!

講起通宵,我記得細個既時候,成日去細佬屋企打機,打通宵;不過個時我地唔係雙打架喎,只係我不斷係度打機,細佬就係度上網,而家諗返都好搞笑!個時真係最無憂無慮既日子,我都好想而家再可以無憂無慮咁不斷打機呀!

仲有以前會煲粥,有次仲同人傾傾下電話訓著左,真係好瘀!




沒有留言:

發佈留言