2013年9月23日星期一

中秋節Long Weekend

中秋節有個long weekend實在太好喇! 

不過我就仲係成日咳,咳足成個禮拜。仲要放假先發現,我將支咳藥水漏左係office,咁惟有去買過支新啦!

係萬寧見到呢支又係珮夫人既加強版,結果買左呢支返屋企。呢支咳藥水,都幾work呀,真係咳少左。

假期第一天

入左小欖BBQ,嘩,真係熱到飛起呀!熱到係唔想食野個隻,雖然咁熱,不過香港人仍然好鐘意BBQ追月,我地個個場全場full哂!

小欖燒烤場食物真係麻麻,啲腸仔好咸,比較好食係啲粟米、多春魚同雞翼。其實我地都好醒咁諗住自己帶啲蒜蓉入黎調味架,不過好搞笑地買錯左薑蓉,仲要燒完先知,超爆笑!

我地見到隔離枱買左海鮮、菜、金菇同錫紙入黎,下次睇黎我地都要自備多啲野食先得!

假期第二天
上左山頂,原本我地個plan仲話去蓮香樓飲茶...但我地太懶,唔願早起身,沒去到!
我地今次冇揀纜車,揀左平啲既巴士上去,不過平係有啲犧牲,就係巴士冇咁定,搭完有少少暈車浪!

上到去已經差不多日落喇,影左少少相同video。

今次第一次用Sony NEX 5R,但我仲未好熟個Setting,今次信左佢隔10s先影一張,結果影左成粒鐘先拍左5s,咁我嫌個video太短,所以今次較慢左一倍,變左11s



好似話因為颱風所以個天既顏色先咁靚



跟住仲行左陣山頂廣場,呢度多左好多shops,連coach都有,而家coach真係無處不在,真係有咁多有錢既自由行買咩!?

最後就到我地今日既重頭戲-蠟像館.....不過呢真係太多自由行喇,影每張相都要等啦,同人爭啦,影影下都冇乜心機添,最慘係X Japan既Yoshiki蠟像原來已經唔係香港.....噢...

睇完搭車落返灣仔,仲食左個好難食既大快活飯....點解大快活而家用啲咁難食既米架,我唔會再係大快活食飯!

假期第三天
聽聞打風,所以今日主打都係留係屋企,不過呢唔知係個病未好定係我懶...今日都係訓多!!

香港7點就掛左8號風球,都諗到個風捱唔到幾耐架喇....結果今朝9點幾個風球就落左喇...

點解香港打親風都係夜晚打既,唔通真係李氏力場作怪..


沒有留言:

發佈留言