2013年9月11日星期三

20130911

琴日先講完晨間日記,估唔到第二日就已經斷左喇!
不知不覺,而家已經係晏晝喇!

Any肥,都寫下琴日做過乜啦!

終於差不多執哂去旅行啲相,不過呢望到相中既自己既時候,真係嬲嬲地, 點解個頭會咁架!!點解上前個師傅剪到我個頭咁衰架!
如果唔係太夜,我諗我會即刻衝落街剪頭髮...今次真係失策,點解次次去旅行之前,個頭都會剪衰左架,上次去新加坡又係咁,希望黎緊去新加坡唔會咁啦!

-------------------

TVB又播返拳皇,唔知係咪因為套激戰呢!諗落諗落套劇個setting同激戰都幾似架,
好似

  • 都係講兩師徒感情
  • 兩師徒都係從拳擊入面搵返自己既目標
  • 鄭嘉穎又係因為打拳搞到眾判親離
  • 兩師徒既年紀都不少

我諗呢幾點都係普遍講拳擊既setting,當然個故事發展落去就好大分別,而激戰就好睇好多啦!
--------------------
今日就係911喇,時光真係飛逝,我仲好記得當時睇到電視畫面都唔信係真...件事真係好恐怖!願各死難者RIP....

--------------------

琴日plan 做既都冇做到,真係呢...今日個plan就係做番琴日個plan

--------------------


又破財,唔知點解隻16G手指爆左,又唔知del乜好,結果就見咁平,又買多一隻喇!
本來唔係買呢隻,去到同個sales講時,佢就比呢隻我,我見係日本牌子,白色又幾靚就買左



最近帶左呢本簿出街,明明屋企好多簿,不過我仍然好鐘意買簿!
呢本係台灣買,超平又靚,個封面質地仲好好添,入面係我最鐘意既格仔紙!
我而家拎左黎寫低我平時既IDEA,希望idea 多到唔夠位寫啦!

沒有留言:

發佈留言