2013年9月25日星期三

笑笑 20130925

偷懶,呢排冇乜寫blog,因為好似冇乜好寫咁,日日如是,返工放工訓覺。

琴日晏晝收到個大陸電話同我講煲冬瓜,我實在唔係好識聽,好彩講講下佢講到580,原來佢係上網話買我支燈個個人,我聽到佢話佢出黎旺角同我交收,咁梗係好啦,佢連價都冇講就同我交收喎。

咁我返屋企立即搵返哂個盒呀,保證書同單出黎,仲整走埋啲魔術貼。

跟住我地左約右約就約左係星際到交收,最搞笑係入左間二手店到交收,佢係個度買緊部6D,我問佢洗唔洗等佢買完部機先交收我支燈,佢話唔洗,仲係人地間舖頭度試我支燈,同比埋錢我! 

原來個間舖頭賣我個支燈,二手價成2580,我賣比佢2000,所以佢就幫我買枝燈,而陪我去交收既小宅,仲話佢見到人地個銀包到有一大疊一千蚊紙....嘩嘩,而家國內啲人真係勁有錢,唔怪得香港金舖、錶舖、名牌店開得咁多啦!

我同小宅仲係度話不如整樣生意係賺自由行,佢地咁豪爽,一定好好賺...不過呢到而家都未諗到做乜LOR...

最後,因為元氣長期排長龍,就去左笑笑食晚飯,其實味道唔差架,係賣相差左啲,最好笑係我地係食第一啖話麻麻,但越食就覺得都OK吖~~

生菜蟹肉沙律,啲蟹肉係幾好味既!

泡菜豬肉火鍋+烏冬+蛋,成一百蚊呀,好貴呀!味道就一般啦,我鐘意吉野家多啲!

Pizza啲dressing好味囉,咁都幾薄幾脆既!


埋單$250,今日有人請,所以食得特別開心~~
不過諗落二百五都幾貴喎,都係多啲人黎食先抵啲!


我部電話update 左去ios 7......我覺得好唔順眼,我鐘意以前黑漆漆既bg多過而家咁白LOR!

1 則留言: