2013年9月30日星期一

929 悠閒的一天

今日唔知點解會頭痛 :(

晏晝出左去買細佬份生日禮物,本來諗住食awfully chocolate既雪糕(今年都冇乜點食雪糕,次次想食既時候都病。。。),點知行到去又係話sold out,其實係咪冇出架,點會冇架!

咁就走左落去Godiva買啦,大頭就要左Godiva既軟雪糕,今年新出架,不過我食左啖覺得同Seven個啲差唔多。。。但呢杯軟雪糕貴X咁多倍!

咁我要左杯黑朱古力,仍然好味道,佢問我加唔加Cream,咁我貪得意加左啦,點知其實啲Cream麻麻好味,下次可以慳返五蚊!



我仲因為隻碟買左四支牙膏返屋企,我係睇中熊仔個隻碟先架,個隻好好cute呀,隻綠色又好靚。咁買碟買一對開心啲,所以就買左隻免仔!

拆左盒既靚樣!

有呢四款架!


仲有樣都幾搞笑既野,今日買糖個時,個個sales話我知呢隻餅兩元,佢話因為仲有兩日過期喎,咁我成日覺得餅過期都冇乜所謂啦,所以兩元咁平梗係買啦!我買個時仲同個sales double confirm係咪真係兩元!

今日睇FB既時候,睇返呢段對白,唔知大家仲記唔記得,呢段就係悠長假期個女主角同木村講既一段說話!

「不需要總是盡全力地衝刺的,人總有不順利的時候,或有疲倦的時候,在那時候…,我就把它當成是神賜給我們的假期,不避免勉強衝刺,不必緊張,不必努力加油,一切順其自然。」---真係好有意思, 十年後睇返都係咁有意思!
不過我太深受呢段說話影響,我係時時刻刻都係咁Hea.....

明日有新同事。。。唔知乜人黎。。希望係個好人!

沒有留言:

發佈留言