2013年9月13日星期五

新加坡遊記 Day 3.1 烏節路+金沙 (2011)

今日天氣超好! 



落樓見到有人佈置緊地下大堂, 應該係結婚,原來新加坡人結婚儀式會係屋企個地下搞個PARTY。



我們首先搭地鐵到烏節路的 Ion 行街



去到醫一醫個五臟廟先, 係FOOD COURT隔離見到有間華麗裝修的餐廳, 入到去發覺是土司工坊的副線。試食左個喇沙米苔目, 味道普普通通,跟送的是薏米水, 麻麻地。




新加坡賣的東西同香港是差不多價錢, 所以我都只是Windows shopping。


烏節路地標


好有陽光氣息既三個外國少女
新加坡都有幾多賣藝術品既地方,仲要係開係啲商場入面,打開哂門比你入去入面。雖然我冇錢買,但睇下都好開心。入到去仲要比我地影相(走個時見到門口有no photo個標誌),入面見到有部M&M機係有陳冠希個樣,乜原來edison係新加坡都好既咩!?)


         商場外有個車展,雖然冇錢買,不過我地都入左去玩左陣!



 黎到新加坡冇理由唔試下亞坤!

 味道不錯,個咖央多好好味,個蛋呢普普通通啦!




跟住就去金沙賭場, MRT離賭場很遠很遠, 要行15-20分鐘, 我們去到時已經是傍晚。沿途的夜景都十分之靚, 真的和香港的維港旁不相伯仲。



整張加左Effect 既


我們去到金沙商場, 見到遲些會開TODAI (以前在美麗華商場地庫勁好味的自助餐), 又有一個藉口下次再來新加坡。商場入面又有Art Gallery, 可能係等人係賭場win錢後去買!







新加坡政府唔鼓勵當地居民到賭場, 所以入場時要Check passport, 如果當地居民要到新加坡要給S100入場費, 超貴! 當日我運氣麻麻, 入到場在老虎機前面坐10分鐘, 就輸掉S10, 好彩我們沒什麼時間, 很快就要去下一個目的地 – 食海鮮。



沒有留言:

發佈留言