2013年9月16日星期一

老點 20130915


琴晚,電視播神經俠侶,有陳奕迅同吳鎮宇,真係好正!睇睇下仲有江美儀添,原來佢咁耐之前就出左道喇!個劇本其實寫得好好,一路睇都唔覺得悶,套戲講阿Eason做左警察好耐,做到無哂熱誠,之後拍住熱血新丁容祖兒同發生左件事,Eason就變返熱血警察。

睇下睇下仲睇埋好耐冇播既爆漫,好熱血既卡通片,Good!





今朝都比較晏起身,起身後就去食『老點』,仍然保持水準。

  • 春卷-好脆好味
  • 蝦腸-大大隻蝦好味道,好滑
  • 蝦餅竹筒飯-麻麻地,蝦餅好味,但飯有啲硬

其他就普普通通,如果有更加多既選擇就好喇!

我地食食下就落大雨同我地上次黎一樣係落大雨...上次篇blog



夜晚,試整光波KFC雞翼,其實都幾易整,不過我落得太多粉,光完都有啲粉炸唔起!味道就呢都有5成似KFC雞翼啦,下次鹽焗雞粉唔洗落咁多,有少少咸。今日仲食左隻新拉麵,都係759買架,$14,夠2個人食,不過呢隻黃色麻麻地好味,麵條比較幼,個湯底比較清,都係紅白黑好味啲!

呢張係我跟足食譜光8分鐘既相,你睇下仲有幾多粉...


最後懶靚完成圖




689話有23萬人等緊公屋, 要搵地起公屋比呢23萬人......咦..乜而家有人住緊既公屋係世襲, 冇人會退返啲公屋出黎既咩? 要起全新公屋比呢23萬人!

仲有呢, 佢話設人口上限, 對缺少樓宇冇幫助!!?? 係咪真係架, 乜唔係supply , demand 咩, 個demand 跌, 對個需求冇幫助??

沒有留言:

發佈留言