2013年9月26日星期四

20130926

要介紹下呢個包,我覺得好好味,係7仔買架,不過呢成十一蚊個,我係見自己有少少唔舒服先買呢個做早餐,好貴呀!




尋晚,好乖,見自己晏晝食左個焗豬扒飯,夜晚竟然忍到口剩係食左菜同粟米片!

最近個個都話減肥,啲男仕們仲個個受張家輝影響,個個狂SHOW肌肉,連杜汶澤都練到好大隻!我係網上有追開KB既我要變張家輝,真係好鬼好笑!





咁我咁多年都話減肥,我都好想有一日成功架,唔知我又可以維持到幾耐......

我睇返我以前既Blog,都唔知自己以前寫乜既,明明好似成日都有寫blog 架,點解好似睇唔到我以前究竟做過乜既!?

仲有我老喇,以前鐘意用Font 10,而家用Font 12,但我發現我要用Font 14先覺得睇得舒服,我真係老!

我以前以為追星呀、打機呀,呢啲係細路仔既玩意,點知最近發現原來呢啲真係無年齡既限制。我以為我低B,所以仲咁鐘意打機啫,點知我公司都有好幾個同事同我打神魔之塔,琴日因為有特別關卡,同事們仲叫我幫佢地打,跟住見到佢地啲隊伍,先發現神魔組合真係有無限個可能,我都要跳出我框框,試下組其他隊先得!

我以咁既組合+巨蟹座,既然打過左...


除左打機,仲有就係我狂睇人地啲Blog....真係讀書又唔見我咁勤力。睇人地啲Blog其實都幾似偷睇人地啲日記,雖然大家都係寫啲日常發生既事,不過睇下人地點過活又真係幾過癮!

最近設計緊10張Scrapbook圖,但係設計得好慢,我一啲idea 都冇,我真係好鬼渣,而家先得8張,點解有啲人咁勁可以勁多idea 架!

我好掛住歐洲,上次去已經係2005 or 6 年既事;

我又好掛住日本,呢個前年去既;

咁去多次台灣都得架!

但係下年我又好想去啲我未去過既地方,好似吳哥X、俄羅斯、韓國(雖然10年前去過,但係10年喎,韓國都變哂啦!)...

--------

我發現我有個定律,就係

星期日 - 夜訓
星期一 - 早訓
星期二 - 早訓
星期三 - 夜訓
星期四 - 夜訓
星期五 - 好夜訓
星期六 - 好夜訓
---------------

返工好悶,我買左超多零食係公司,呢隻係其中一樣我好鐘意食既糖,佢既綠茶味做得好正,唔會太甜!



今日返工麻麻地,上午唔舒服,wing wing 地,好彩下晝好返少少咁啦!

惠康賣菜係貴過街巿成倍。。。點解仲有咁多人去惠康買架!



沒有留言:

發佈留言