2013年9月30日星期一

930 舊地重遊。。仙跡岩

九月最後一日喇,就黎又過埋2013年喇。。好恐怖,時間過得咁快架 :(

新同事黎左喇,係個好好後生既女仔,唔知佢係咪好人呢?

做左咁多年野,得出人善被人欺呢個結論,我覺得係做野既地方做一個好人係會比人蝦,可惜既係要做個壞人其實都好難。。。

之前買左本團購相簿,可惜係個間公司原來係deadline呢段時間個Sever爆左,我地upload 唔到,要走去門巿搞!結果去到見到有條長長既人龍,我地排左大半個鐘先交到個file,下次都係唔好Deadline先黎交功課喇!!!

今次整左本遊記既相簿,睇返都幾開心,希望每個旅行都可以咁整啦!






呢個標誌有冇啲熟悉呀??呢間就係仙跡岩,細個搵地方傾計就會到既地方,以前仲開到成行成巿啦,而家就。。。執得就執喇。。。。

今次我叫左牛肉麵同綠茶珍珠。。。。。兩樣都唔好食><

友人大頭叫既魯肉飯同珍珠奶茶。。。。佢個個好味好好多,杯珍珠奶茶仲要幾好飲添!


今個禮拜就去新加坡喇,不過乜行程都未plan.....今次搭jetstar, 第一次搭咋,啲雜費加加埋埋就$1400一張機票,都算平掛!不過好搞笑係,我地最初因為諗住慳錢,就只係揀左回程有寄行李啦,我地本身仲諗縮數諗住淨係加一個人寄行李,但係個時整極都整唔到,係都要2個人一齊寄先得!

咁我地諗諗下不如去程都搞埋寄行李。。。。點知而家加。。。反而可以加到一個人寄行李。。。。真係。。。。。吹脹!


沒有留言:

發佈留言