2013年9月9日星期一

激戰好好睇!! 20130909


今日好開心睇左套好電影,我最初以為呢套《激戰》係啲老老土土,淨係會不斷睇到啲擂台戲既打片,點知原來有笑有淚有文戲有打戲,全無冷場!

一開場影住彭于晏係山區踩單車,我以為自己睇緊登山用品廣告,拍得好出色!跟住交待人物冇拖泥帶水同煽情,拍澳門呢個小城又拍得好靚(之前睇過幾套電影係澳門取景都拍得好有味道,澳門呢個地方真係好正),場與場之間既轉場又接得好靚,套戲全無冷場!

彭于晏同高捷個段劇情好感人,我覺得彭于晏係今次套戲做得好好,睇佢操練個段同佢啲肌肉真係不得了!而且我覺得高捷演既頹廢老豆角色,演得好細膩。張家輝個段唔洗講既好啦,張家輝一路都係好戲之人,最深印象係佢同個細路女離別個幕,做得好感人。佢係拳館發奮個幕佢講個段"而家都冇野輸。。。",好震撼人心!!

套戲最尾大團圓結局,最初仲以為彭于晏會死,佢條頸落地個幕真係嚇死人,好彩最後醫得返!

好似話呢套戲遲啲會出續集,如果係都唔錯!

-----------

今日終於執好個書枱位,又砌完張電腦椅(其實次次要自己砌既椅,我自己都唔係好放心去坐),將有關illustrator既書放哂係附近,跟住就努力繼續研究After Effect!

(今日既然唔記得打輪迴。。。。><)



沒有留言:

發佈留言