2013年9月15日星期日

20130914 一個人去好婚禮

一個人去婚禮,悶又唔算太悶,都係成晚玩神魔,係有啲唔自在啫,因為周圍既都係一群人!

不過部IP 5既電真係唔夠,我charge爆咁去到,結果回程時無電到熄埋機!!

同枱聽到個女仔,去左2個working visa,仲去埋歐洲,即將就會去西藏,呢啲真係叫燃燒青春,好羨慕佢可以去過咁多國家,仲玩過2個working visa,我自己當年冇去到,而家過哂年紀先黎想去。。。

我既青春好平平淡淡咁過喇,雖然有人話你只要心境青春就仲係青春,但係呢始終年齡都係一個指標嘛,不過呢,黎緊我應該仲有30年或以上既人生,我要盡情玩落去!

我啲同輩話睇到新聞就想打爆個電視,其實我都係,香港真係越變越怪,之前聽到話有間中學只准學生講普通話;跟住睇到越黎越多商戶用簡體,唔用繁體;仲有阿689政府想拆郊野公園黎起樓,講真就算比你搵到地又點呀!如果你拎黎起豪宅,咁對普遍巿民都冇用啦,仲有香港真係冇可能長期人口上升既啫,點解政府唔諗下控制人口!?




沒有留言:

發佈留言